Monday, January 22, 2007

يا ست الكل

معروف أن الإناث عندهم قدرة ضئيلة على التمييز اللفظي مقارنة بالرجليعني
لما بنت تقول: معاكسات فهي ممكن تقصد يعني كلمة .. أو كلمة وسخة.. أو مد ايد أو حتى نيكة
يمكن كل البنات بتتعاكس كلام لكن اعذروني.. واضح ان مد الإيد دي خبرة سيئة طبعا عدّت بيها بنات معينة.. يمكن عندهم شئ معين بيشدلهم البهايم والدبّان..وبعد كده يزعلوا ويقولوا الرجالة الرجالة.. عاوزين نخلص من الرجالة.. عاوزين نخصي الرجالة!! ده موضوع عقد نفسية بقى. زللا إيه
مهو البنت من دول يا إما متزوقة ومبطرخة ابزازها وهانشها علشان تجذب الرجالة ياإما علشان تجذب البنات التانية . يعني مش عارف أنتي من أي نوع؟ ما عليناعلى العموم لو أطلقت الستات حملة حقيقية لمنع المعاكسات(واللي هنا معناها الكلام العادي أو حتى بعض الكلام الوسخ) للأسف مش هاتلاقي حد معترض عليهم أكتر من البنات .
هيقولولك أنتي امسكي نفسك وخليكي في بيتكم أو متخرجيش لوحدك ..إنما احنا البنات اللي بتكون في قمة سعادتنا لما بنتعاكس هاتقطّعي علينا ليه ؟؟
بلاش استعباط يا بنات.
.انتي عندك صاحبات كتير أكيدولا بد أنهم في يوم من الايام اتعاكسوا معاكي ومالوا على كتفك وهما فرحانين وبيضحكواالنوع ده باشوفوا في الشارع كتير رغم اني عمري ما شفت بنت بتتقفش!!! يعني النسبة صحيح لو موجودة انما مش بالصورة اللي بتروجوا ليها .
الرجالة بتوع مصر رجالة صحيح وناس محترمة.. ياريت البنات تفتكر أن اللي حصل في نص البلد واللي هوة أقل بكتيرفي اعتقادي من الإشاعات. الرجالة دول اللي عندهم مخاصي هما اللي دافعوا عن البنات في نص البلد يا هانم إنتي وهية.. همه مش الخولات ولا المتناكات اللي كانوا بيترقصوا قدام السينما على اغنية "العنب العنب".. وبعدين روحو أحسن اعترضوا على المتناكة اللي عملت كدة في الفيلم.. ولا البنات مش عليها مسئولية تمسك نفسها شوية من شهواتها في الرقص وهزهزة النهود والاطياز يعني؟؟!؟!؟!؟
البنت اللي بتلبس لبس مثير متناكة.. عارفين ليه.. لأنها بتستنفر الفطرة اللي عليها المخلوقات.. بتتحدى الفطرة اللي خلت البشرية مستمرة لحد النهاردة من يوم ما اتخلقت . لولا الفطرة دي ما كانش الانسان لسة عايش في دنيا كلها شر ومتاعب وقرف. واذا كنتوا من محبي فرويد.. فهو قال ان الغريزة الجنسية أقوى غريزة على الاطلاق.. يعني تلبسوا لبس وتمشوا مشي يهزهز المستخبي ويكشف المستور( إن كان مستور) وتتحدوا أقوى غريزة .. أقوى من الجوع والمال والسلطان.. وبعدين تقولوا الرجالة يمسكوا نفسهم.. ومش من حقهم؟ طز!؟

No comments: