Sunday, January 28, 2007

شراميط بالسوتيانات.. في السوق في الشارع في الأتوبيسات


يا خبر أسود

يعني مش أنا بس اللي صادفني تحرش البنات جنسيا

البنات اللي نازلة الشوارع هيجانة وعاوزة ننتاك

وبعدين تنزل تعمل لنا مظاهرة"أوقفوا التحرش بالستات".. طب ميوقفوا همة كمان التحرش



مش معنى ان فية 1000 منحرف من إفرازات العشوائيات في مصر ان ال 35 مليون راجل اللي فيها زيهم
ومش معنى ان اللي عملوا كدة مصريين ومسلمين انهم مؤمنين ولا انهم بينتموا للإسلام غير بالكلمة اللي في خانة الديانة في البطاقة
دول بصريح العبارة شوية عيال بيئة من افرازات العشوائيات من صاحبي المهن والحرف ومتعاطي البانجو
ماهو الطبيعي على رأي بابا ان اللي مش بيخرج طول السنة بينزل الشارع في العيد
تصدقي انا عمري ماخرجت في العيد الشارع المصري في العيد هوة في معظمة للنوعية الواطية دي من البشر
وواضح انهم السنة دي لقولهم لعبة جديدة ومثيرة يحتفلوا بيها بالعيد على طريقتهم
ماتفتكريش ان دول مسلمين ولا مصريين ولا ولاد ناس ولا متربيين دول حسالة من الصيع ومتعاطي البانجو من اللي مايعرفوش ربنا ولا دين ولا حياء وبا اخلاق ولا قيم ولا يعرفوا حاجة في الدنيا اصلا ولا ليهم لازمة ولا مستقبل ولا غير باكتة بانجو ووعلبة كله و سجاير فرط و المتعه الجنسية في عادة سرية و صورة راقصة او فيلم سكس
نسبة 1000 من 35 مليون نسبة بسيطة ولو قلنا نص مليون من 35 مليون برضة نسبة بسيطة ودول افراز حكومة فاشلة من 50 سنة و افراز لامهات ساقطات ماتعرفش الفضيلة وابهات نجسة ماتعرفش الشرف و بلد مافيهاش اي نوع من النظام في شيؤء لا تعليم ولا اعلام ولا تخطيط ولا ادارة بلد اصبحت على شفة الهاوية
واقولك حاجة بصراحة
مش الولاد بس اللي بيعملوا كدة البنات برضة بيعملوا
مش اي بنات برضة البنات اللي هيه اخوات العيال دي البنات اللي مش متربية وخارجة من عشوائيات وامهات مش بيفرق معاها مين اللي نايم في سريرها بالليل طالما بيعمل المطلوب منة
انا كشاب محترم ومن عائلة ووسط محترم اقسم لك بالله اني باتعرض لنفس اللي انتم اتعرضتوا لة واقسم لك بالله العظيم ان فية بنات بتعمل كدة مع الولاد في المواصلات العامة ووالله العظيم بأنهرهم و وصلت لحد النهر العلني في وسط الناس وولا بيأثر فيهم
اقسم لك انة في رمضان الماضي كنت راكب ميكروباص من مدينة نصر لرمسيس علشان اروح شغلي وكنت طبعا صايم طلعت بنت مليانة شوية وقعدت جنبي ولزقت فيا كأنها تقريبا قاعدة على حجري وعلى ما اذكر انها محجبة وزي ماقلت احنا في رمضان وصايمين انا بعدت شوية عنها ناحية الشباك راحت متحركةولازقة فيا تاني وتقريبا ردفها الشمال بقى فوق جيب بنطلوني اليمين بصراحه كدة مع العلم ان الميكروباص مش زحمة والراكبين بعدد الكراسي المهم رحت موسع تاني و قايلها بصوت عادي جدا سمعوا كل اللي راكبين لو سمحتي ابعدي شوية وماتلزقيش احنا في رمضان وصايميين راحت باصالي كدو ولا اني باكلمها وولا اتحركت دقيقة وراحت متحركة عليا زيادة ولازقة اكتر
اااة وافتكر مرة تانية وانا في الجامعه كنت نازل الغرب كدة رايح كورس وركبت اتوبيس عام في شارع الطيران طلعت بنتين شكلهم كدة بيئة شوية بس مهشكين ومزز بصراحه والاوتوبيس كان زحمة شوية باكرر شوية المهم واحدة فيهم كانت ماشاء الله عود حلو وفرعه وملفوفة لابسة جيبة زيتي وبلوزة وراحت واقفة على شمالي وشوية شوية ابتدت تتحرح ناحيتي اكتر واكتر وهيه بصراحة كان عليها جوز جناب عراض لغاية ما جبنها اليمين بقى بين رجليا وابتدت مع حركة الاوتوبيس تتحرك حركة اهتزازية احتكاكية في قضيبي بردفها الايمن وبصراحه مطلقة انا كنت متلبش وخايف وماقدرتش افكر اصلا بصراحة انا كنت خايف لو فتحت بقى دول شكلهم بنات واطية وومكن تقول اني انا اللي باتحرش بيهاوساعتها انا اللي ممكن أكل علقة حرامي في مولد من كل الركاب وتنتهي بمحضر في القسم مادول اصلهم بنات مهشكة ومزز وكل مذكر في الاتوبيس حايحب يخدم ويتعرف و يكسب بوينت من المزز طبعا
اة وافتكرت كمان ان البنت صاحبتها لاحظت اللي هيه بتعملة بقت تشدها بعيد عني هيه تقريبا افتكرت ان انا اللي لازق في صاحبتها قامت هيه نهرتها وقالت لها بس فالتانية فهمت انها عاجبها الموضوع وواقفة تاخد مزاجها وضحكت وبصت لردفها اللي بين رجليا و ضحكت المهم انا ابتديت افوق شوية و رحت متحرك بسرعة وقايل حاسب ياسطي على المحطة الجاية ورحت باعد عنها بسرعه في اتجاة الباب ونازل وانا بصراحة مكسوف من نفسي ومن بنطلوني اللي اتبل من افرازاتي المنوية من اللي البنت دي عملتة
عاوزة تسمعي تاني واعيد القسم اني والله العظيم ما باقول غير حقيقة صادقة 100 في ال100 ودة يمين اتحاسب علية قدام ربنا يوم الدين
اقسم لن اني اتمسكت من عضوي التناسلي قبل كدة في زحمة الاوتوبيس من ست لابسة بلدي لدرجة انها عصرتة في ايدها لما حسيت بالالم فية وفي الخصيتين من مسكتها القفشية التي لم تدم غير ثواني وبسرعه لاني كدت اصرخ من الالم
ومرة تانية في مترو الانفاق من بنت مسيحية الصليب في رقبتها قد كدة بنت قصيرة ومليانة بافترا في عز زحمة مترو الانفاق تقريبا كدة مارست الجنس معايا في وسط الزحمة لدرجة اني وصلت لمرحلة القذف من اللي عملتة من مرحلة الالتصاق للإحتكاك للاهتزاز مع مزيج من مسكات الاعضاء والضغط بالصدر والارداف والسوه وكل مايمكن ان يلتصق بعضوي التناسلي ومن الواضح انها كانت مهتاجه جنسيا من اللي واقف وراها وماصدقت ان انا طلعت المترو وبقيت قدامها علشن تاخد مزاجها من كل الاتجاهات وبالمناسبة البنت نزلت معايا في نفس المحطة وبدات تفتح معايا كلام كمان
الخلاصة يا اختي ماتفتكريش انك انتي بس ولا ان كل بنات جنسك وبنات مصر اللي بيحصلهم كدة لأ ولأ والف لأ احنا كمان يا رجالة بيحصلنا كدة وزيكم واكتر الموضوع بقى كبت جنسي عام واهتياج واثارة جنسية من مسببات متعدده من افلام ومسلسلات و فيديو كليبات وافلام سكس عالانترنت و حرمان من الممارسات الطبيعيه و عنوسة بنات مش عارفة تتجوز و وشباب مش لاقي شقة ولا فلوس يتجوز في ظل تعنت من الاهل ومغالاة في الطلبات واي ابن كلب مايفتحش بقي ويقولي صوم و تحشم ومش عارف اية لان دة مش علاج ومش حانصوم السنة كلها و اللي بيحصل في رمضان واحنا صايمين مش حايقف وارجع للقصة الاولي بتاعة بنت الميكروباس
نفسي اقول كلمة تاعباني مع ان مالهاش صلة مباشرة بالموضوع بس هيه بصراحه اساس الموضوع ومن مسبباتة
انا والحمد لله ميسور الحال وشغلي كويس الان ومدخراتي وصلت رقم مايحلمش بية نص شباب مصر والحمد لله فضل من الله سبحانة وتعالى والان عندي سيارة و مستقر في عملي و حياتي المهنية المهم انا اتعرفت ببنت من اقل من سنة بنت من اسكندرية اسمها شروق وحبينا بعض جدا وهيه بنت ممتازة ومحترمة ومن عائلة كريمة ومحترمة المهم اننا اتعلقنا ببعض جدا واتفقنا على الزواج ولما اتقدمت لوالدها رفضني وليس لسبب ذو موضوع ولم يبدي اصلا سبب محدد فيا انا بل بالعكس قاللي انت شاب كويس ومن عائلة وشغلي كويس وميسور ماديا ومحترم ومتدين و واضح طبعا ان انا والبنت بنحب بعض لانها عيطت لابوها وامها اساسا عارفة الموضوع من اولة وقابلتها المهم الخلاصة ان ابوها عاملني كأني مجرم جا يخطف بنتة وبدون اي سبب من الأساس وللعم انا شاب كويس و وسيم الشكل و لا معيوب و لا حاجة يعني ونرجع نقول نسبة العنوسة زايدة في البلد لية والشباب مش عارف يتجوز ماهو من تعنت الاهل واللي انا فية دلوقتي دة من وحده و انحلال و حياة بني ادم تحطمت احلامة بدون ذنب جناة بسبب اللي حصل لي لما طلبت الحلال واهوة انا دلوقتي مصاحب و مقضيها مع بنات متساهلين ماهو خلاص الحلال والتدين مش نافع وعلشان مابقاش زي اللي بيجروا ورا البنات في الشارع انا مظبط نفسي بصراحه مع بنات بتستجيب لرغباتي برضة إرضاء لرغباتهم وللحرمان الجنسي اللي هما عايشين فية لنفس الاسباب اللي ذكرتها
انا مش حاقول غير كلمة انا قلتها للراجل دة قبل مامشي بعد ماحسيت انة اهانني و جرح كرامتي وبدون سبب غير اني عاوز اتجوز بنتة
بسم الله الرحمن الرحيم إذا جائكم من ترضون دينة وخلقه فزوجزو ألا تفعلون يصبح فسادا في الأرض وظلما كبيرا" صدق الله العظيم

No comments: